הבלוג של הארי פוטר

יש כל כך הרבה דמויות דמיוניות בעולם. רובן מוצגות לנו בספרים או בסרטים מנקודת מבטו של מחבר יודע כל. מחבר שאמנם מספר לנו את כל מה שקורה עם הגיבור, ואפילו על חלק מהדברים שמתחוללים בנפשו, אבל לא באמת נכנס עמוק מספיק בשביל שנכיר את הדמות מהיסוד. יש 3 דמויות בדיוניות שהייתי מת לקרוא את הבלוג שלהן.

  1. הראשונה היא סופרמן. אני מעריץ של איש הפלדה עוד מאז שראיתי אותו בסדרה המצויירת ההיא שבה כל פרק נמשך שתי דק'. לכאורה כבר יצא לנו לדעת הכל עליו. החל מתקופת הבגרות שלו דרך הזקנה, המוות, החיים במימדים אחרים ואפילו על תקופת הילדות עשו סדרה. ועדיין הייתי מת לקרוא על המאוויים הסודיים שלו, על מה הוא חושב כשהוא מעופף לו מעל גגות מטרופוליס בלי שיש לו מה לעשות.

    לכל הקוראים שלום,
    אשתי (כן, כן, בדמות השניה שלי יש לי אישה) שוב מצאה את עצמה בסכנה והייתי צריך להציל אותה. אני באמת לא מבין מה יש לה? היא בכוונה נכנסת למקומות שהיא לא יכולה לצאת מהם בחתיכה אחת?
    אולי היא מנסה לומר לי משהו. אולי היא בוחנת אם אני סומך עליה מספיק בשביל לתת לה להחלץ מהצרות שלה בעצמה. אוף!! אני לא יודע מה לעשות… למישהו יש רעיון?

  2. השניה היא ג'אר-ג'אר בינקס. אני מהקבוצה הקטנה שדווקא מאוד נהנתה מהשטויות שלו. בכלל, אני חולה על הדמויות הצדדיות שכל תפקידן הוא לספק אתנחתא קומית והייתי שמח לקרוא בלוג של כל אחת מהן. דווקא במקרה שלהן, אנחנו לא יודעים כמעט כלום על מה שמתחולל בליבן.

    שלום יומני יקר, אתה לא יודע איזה יום מזוויע היה לי היום!!!!!!11. קוואי גון הזה ממש מגה-מעצבן אותי ואני שונא שונא שונא שונא שונא אותו. מה בסך הכל רציתי לעשות מה? לאכול תפוח!!!!111 בגלל זה הוא מרשה לעצמו לתפוס לי בלשון?
    בכלל הג'דיי האלה חושבים שהם טובים יותר מכולנו. אם אני אהיה המלך אני אצווה שלא יתנו לג'דיי להכנס לארץ שלי אלא אם הם יביאו איתם תפוח במתנה.

  3. הדמות האחרונה שהייתי רוצה לקרוא בלוג שלה היא קיפי. הקיפוד המוזר הזה שעבר לאחרונה מייק-אובר רציני והתחיל לנעול נעלי התעמלות במקום נעלי בית, תמיד נראה לי כקיפוד בעל רגשות נסתרים. אתם רוצים להגיד לי שהוא לא בכה כל הלילה כשהוא גילה שקשה לו להוציא את היד מקופסת הסוכריות?

    אני לא מבין את זה, כבר שלושה שבועות שאני עושה את הדיאטה הזאת ועדיין לא ירדתי אפילו קילו אחד. מה אני עושה לא נכון? זה כבר מביך! אני מופיע בטלוויזיה מדי יום והילדים רואים אותי כל כך שמן. אני בטוח שהם צוחקים עלי מאחורי הגב… אפילו נינט הצליחה לרזות, למה אני לא? זהו זה! ממחר אני לא מבקר יותר בחנות של אבנר, ואני יוצא לריצה של 4 קילמטרים כל יום. טוב, אולי 3 או 2… לא כדאי להתחיל מהר מדי. בחיי הפוסט הזה עשה אותי רעב… אני רק קופץ שניה לאלברט ותכף חוזר.

והארי פוטר? האמת שלא מעניין אותי מה עובר לו בראש מעבר לספרים. אבל היום הזה מוקדש לספר השביעי אז הרגשתי חייב להזכיר אותו בצורה כלשהי. ועכשיו מגיעה השאלה המעניינת…
את הבלוג של איזה דמות בדיונית אתם הייתם רוצים לקרוא?

מחשבות של 4 על “הבלוג של הארי פוטר

  1. הייתי רוצה לראות את הבלוג של אנדר וויגין.
    בינתיים נהנה מהבלוג, שמח לראות שהסתדרת.

  2. אני מתה על הארי פוטר. ישלך טיפ לתת לי כי אבא שלי לא מרשה לי לקרוא את ספרי ההארי פוטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *