מביא אותה בפירגון

בצלאל שירבט אותי ואני נאלצתי לחשוב למי אני מעוניין לפרגן. למצוא 5 אנשים לפרגן להם זה לא קל, אבל נרתמתי למשימה. הצטיידתי במצב רוח מרומם ומעט זמן פנוי וזה מה שיצא:

1. הפרגון הראשון הולך לדובלה גליקמן. בלי קשר למה שהחבר'ה של אדם שוב עושים ברחבי הרשת, הפרסומות שלו הן תאווה לעיניים וזה רק בזכותו. 10 שנים אחרי הוא חזר לדמות כאילו מעולם לא עזב אותה והכי מדהים, יש כמה פרסומות שהן בטייק אחד (בלי עריכה). כל הכבוד.

2. הפרגון השני הולך לליאור שליין. בכל יום מימות השבוע הוא מצליח להרדים אותי. אני צולח את המונולוג, את המערכונים הראשונים והדבר הבא שקורה זה שאני מתעורר בבוקר לצלילי תוכנית הבוקר של ערוץ 10.

3. הפרגון הבא הולך ליובל דרור. הוא אמר שהוא עוזב והוא מחזיק מעמד כבר כמה ימים (בניגוד לפעם הקודמת שהכריז על עזיבה וחזר באותו יום). לפעמים באמת קשה לקחת צעד אחורה כשזה משפיע על כל כך הרבה אנשים. מהבחינה הזאת אולי קל יותר לא להיות אלפא-בלוגר.

4. הפרגון הבא הולך לגרגמל. כן כן, הרשע הזה מהדרדסים. ראיתי לפני כמה ימים פרק בסדרה ואחרי שהמוח שלי התעוות לגמרי מכל השטויות שהחלכו שם הבנתי טוב מאוד למה הוא רוצה להשמיד את הדברים הכחולים והמעצבנים האלה.

5. הפרגון האחרון הולך להורים שלי שבלעדיהם לא הייתי איפה שאני היום. הם היקנו לי את הערכים שלי, הם לימדו אותו הרבה ממה שאני יודע והם בטח לא יקראו את הפוסט הזה גם אם אני אשלח להם את זה באימייל אז אין סכנה שהם ידעו שאני אומר עליהם דברים טובים P-:.

את השרביט אני מעביר ל:
wranger, החתולה של שרודינגר, אפי פוקס, ספי וניב קלדרון

מחשבות של 17 על “מביא אותה בפירגון

  1. רגע, אז עכשיו משימת הפירגון עוברת לגרגמל, לא ? – מעניין למי הוא יפרגן, לחתחתול ? לפה גדול ?

    דרך אגב, בעקבות כך שכתבת על גרגמל נכנסתי לערך של דרדסים בויקיפדיה:
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%93%D7%A1%D7%99%D7%9D

    מדהים. לא זכרתי שיש כל כך הרבה עומק לסדרה הזו + ניחוחות אנטישמיים.

  2. גרגמל יפרגן לבלשצר (המורה הרוחני שלו) דווקא על הניחוחות האנטישמיים של דרדסים שמעתי לא מעט, אני אפילו מאמין שמי שיצר את הסדרה במקום אכן התכוון לזה.

  3. למה לא ידעתי שהבלוג הזה קיים?
    מי נתן את ההוראה?
    אני צריך לקבל קישור בבלוג של החתולה של שרודינגר?

  4. סביר שאת מתבלבלת ביני לבין מישהו אחר.
    מעולם לא הייתי בארה"ב.
    את הבר מצווה שלי עברתי לפני 15 שנים.
    את צ'צ'יק אני מכיר מהסדיר.
    והכי חשוב, לא הבנתי למה את שואלת אם אני אדם אמיתי.

  5. אהם, דגל ארה"ב קטן?
    ותודה על כל המידע חינם הזה.
    ואני שואלת, רק כי אתה או חומד לצון אחר משגע אותי בבלוג שלי. אז אם זה לא אתה, איתך הסליחה ותמשיך לעשות חיים בטיול הבר-המצווה.

  6. הוא לא פעם בישראל ופעם בארה"ב, אני מניח שפעם הוא גולש ממקום שמשתמש ב-IP בינלאומי (העבודה, קפה אינטרנט או משהו דומה) ופעם הוא גולש ממקום שמשתמש בIP ישראלי.

  7. פעם ראשונה שראיתי את הדגלון הזה.
    צ'צ'יק- קיוויתי להגנה נמרצת יותר.
    אגב – אתה בא לפיינל פור במדריד? אני מארגן כמה חבר'ה שטסים, ודרדיקמן כבר אמר שהוא יבוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *